Re: AMD kontra Intel troche OT

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 21:13:11 MET

Jakub napisał/a...

> Panie "specjalista" :) Lepiej juz nic nie pisz, bo obciach na calego :)

> Tak sie sklada, ze latam na ECS K7S5A z Athlonem 2.4
> maksimum pamieci (SDRAM), siecia GB i nie mam _zadnych_
> problemow.

 Jedno pytanie - ile masz takich ECSów, że na ich podstawie wyciągasz
 wnioski dotyczące modelu? Bo ja miałem pod opieką trzy i ze
 wszystkimi były jakieś przejścia. A to resetujący się BIOS, a to
 niestabilność spowodowana złym chłodzeniem chipsetu. Poszukaj sobie
 po forach/grupach informacji o takich prolbemach.
 To, że tobie trafił się dobry egzemplarz to jeszcze nic nie znaczy.

--
Michał Młynarczyk / faq_at_telefon.gsm.pl