POTRZEBNA POMOC-SZYBKO!!!

Autor: SEBCIO (sebastikantus_at_wp.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 20:16:15 MET

1.Mam Xp i wiem ze jest wirus ktory po uplywie 60 sekund wylacza ssystem
sciagnolem ze strony symanteca taki pliczek znalazl wirusa problem nadal sie
powtarza, niewiem co mam wymyslic
2.Zdarzaja sie podczas pracy komputera zarowno pod 98Se jak i xp takie zwisy
kompa ze nawet reset z obudowy nie pomaga trzeba odlaczyc od kabla
sieciowego
3.czym przetestowac Ram.mam 512 SDRAM, 2 kosci chodzi mi o program ktory nie
tylko przetestuje ten Ram ale tez sprawdzi wspolprace kosci miedzy soba

wiem ze odpowiedzi na te pytania wyszukal bym w google ale sie spiesze bo
nie wiem kiedy znowu pierdyknie mi system