Re: msi g4ti4400 prosba o pomoc

Autor: rkowalcz (rkowalcz_at_wp.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 19:15:28 MET

valdman <valdman_at_poczta.onet.pl.usun> napisał(-a):

> ale kupujac karte jestes pewny ze otzrymujesz z we/wy video
> po drugie zobacz instrukcje ze strony msi tam jest tylko jedna
> wersja tej karty i ma obsluge we/wy
> nie ma karty g4ti z firmy msi ktora nie ma obslugi we/wyj
> wiec ktos tu robi w bambuko
>
> zaczynam sie martwic

przy kupnie bylem przekonany ze kupuje karte tylko z wyjsciem tv, wiec
dla mnie to w sumie obojetne czy ma, ale po co dawaja tą przejsciówkę.

PS. karta moja padla i wysyłam ją do komputronika(po 20 minut grania w
3D wystepują przeklamania i nastepnie system wiesza się i nie działa ona
nawet w 2D - trzeba poczekac dość długo żeby 2D chodziło, a z 3D
sytuacja się powtarza)

--
rkowalcz
rkowalcz_at_wp.pl