tryb msdos com4 irda

Autor: Kamson (kamsonpolakko_at_yahoo.com)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 18:21:13 MET

Witam

Mam laptopa Toshiba model Tecra8000 i pracujaca na podczerwien drukarke
Canon bjc85. W Windows urządzenia komunikuja sie szeregowym portem
podczerwieni
com4, z drukowaniem nie ma klopotu. Drukarka jest jednak nieosiagalna
z aplikacji dosowej (Subiekt) (tryb msdos) program niby cos wysyla a do
drukarki
nie dociera zaden sygnal Moze mi ktos wytlumaczyc dlaczego ?
Ps. na zwykly port szeregowy com1 cos dochodzi, sprawdzalem woltomierzem

Kamson