Re: 1 problem i 1 pytanie

Autor: Artur Żmudzki (azmudzki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 17:56:33 MET

Użytkownik "Tomek" <tk-tk_at_NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości

> Drukarka ma "az" 3 dni wiec nie powinno byc tych luzow ;) Idzie ta
glowice
> jakos nastawic?

Raczej wątpliwe jest, że Twoja drukarka ma po 3 dniach coś nie tak
z ustawieniami głowicy.

To co napisałem w poprzednim poście wynika z przyjętej technologii
druku. Chcesz drukować szybko, to drukujesz mało dokładnie
bo dwuprzebiegowo.

Jak chcesz mieć obraz jak żyleta to drukujesz jednoprzebiegowo
i tyle. Moim zdaniem drukarka pracuje jak najbardziej prawidłowo.

pzdr
Art