Re: Czego jest zamało do oglądania filmów?

Autor: Scurek (scurekBEZSPAMUPROSZE_at_iv.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 17:36:12 MET

Tomek wystukał:
> hmm... ja mam Celerona 400 + 128 RAM + GeForce 2 MX, i.... troche mi rwie
na
> full screenie jesli film jest z napisami, jesli odtworze bez napisow to
> chodzi OK - dziwne

Ja mam o wiele słabszy sprzęt, a filmy mi chodzą ok. Z tymi napisami też
miałem problem. To zależy od player`a. Niektóre mają jakies dziwne funkcje
jeśli chodzi o napisy i robią tak, że choć przy odtwarzaniu filmu CPU usage
mam 60%, to jak się pojawia pod filmem napis dłuższy niż jedna linijka -
film robi stopklatkę. Miałem ten problem ale wyeliminowalem poprzez zmianę
player`a. W sumie teraz używam kilku zależnie od tego co oglądam, ale
proponuję sprawdzić czy Vplayer też ma tą przypadłość, bo u mnie na nim jest
akurat ok.
BTW to może być też wina kodeków.
Dla porównania mój sprzęt to:
Cel 333
Riva TNT2 M64/PRO (32 MB jakby ktoś nie wiedział)
196MB RAM (ale powyżej 64 nie zauważałem różnicy jeśli chodzi o filmy)
Mówilem już wcześniej o tym, że zbyt duża ilość niepotrzebnych kodeków też
dobrze nie robi jak się ma słabszy sprzęt. Proponuję DirectShowPack.