problem z dyskiem fat32

Autor: Piotrek `t3ch` SMYKAJ (no_at_spam.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 15:02:18 MET

Moj kumpel wlasnie mi zjebal ponownie komputer :> ostatnio jak podlaczal swoja
nagryware poszla karta graficzna, a teraz podlaczajac swoj dysk zepusl moj.
Podlaczone byly one na jednej magistrali, jeden dysk 40 gb z dwoma partycjami
firmy IBM i moj tez 40gb z jedna partycja firmy Seagate oraz inne dyski nie
majace chyba zbytniego znaczenia. Po podlaczeniu jego dysk byl widoczny w
windowsie, ale moj nie. Po odlaczeniu jego dysku, moj znow sie pojawil, ale tym
razem mial strukture katalogow oraz plikow z jednej tej 4gb partycji dysku kumpla.
Pliki w srodku maja jakies smieci ;P, domyslam sie jednak ze te smieci to moje
kochane dane ;>, ktore nie wiem jak odzyskac i licze na wasza pomoc. Oprocz
tego windows wskazuje ze ta partycja ma 4gb i scandisk wykrywa badsectory w
miejscach w ktorych byly one na dysku kolegi (ja nie mam badow).
Podsumowanie: po podlaczeniu dysku moje wszystkie pliki zniknely pojawily sie
te z jego dysku jednak w srodku maja smieci ;). Jak odzyskac swoje dane?
Nortton Disk Doctor sobie nie radzi ;) Mowi ze wszystko jest ok, ale nie jest ok ;>
Z gory dziekuje, glupio byloby stracic tyle danych ;)

--
:: EmSi Fawor