Monitor NEC i przerwany stickers...

Autor: usenetuser (usenetuser_wytnij_to__at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 14:33:48 MET

Witam
Niestety moj 2-letni monitor NEC FE750+ zaczyna 'szwankowac'.
Z konsultacji z serwisem wynika ze siada uklad odchylana (gwaltowne
zwezanie/rozszerzanie obrazu w niskich rozdzielczosciach i przy niskim
odswiezaniu).
Chcialbym wyslac go do serwisu, ale mam pewien problem.
Otoz, zauwazylem, ze na spodzie obudowy monitora (a dokladnie na
zlaczeniu przedniej czesci obydowy z tylna czescia), naklejona jest
naklejka z data inna (06.2001) niz data zakupu (09.2001) monitora i jest
ona przerwana!
Po skontaktowaniu sie ze sprzedawca, zostalem poinformowany ze
sklep nie stosuje naklejek typu stickers i ze fakt jego przerwania nie
ma znaczenia w tej sytuacji.
Z wyjasnien sprzedawcy wynika, iz jest to informacyjny stickers hurtowni
(MSD), ktora w ten sposob oznacza date przyjecia towaru i ze mogl zostac
niechcacy przerwany podczas prezentacji monitora w sklepie. Jezeli
martwie sie tym faktem i moglyby byc problemy z nim zwiazane, to mam
usunac ta naklejke!
I teraz mam pytanie do Was. Czy macie na monitorach NEC-a stickersy?

Bardzo prosilbym o odpowiedz na pytanie o ta nieszczesna dla mnie naklejke.

Pozdrawiam
Tomasz