Re: jak naprawic nagrywarke

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 14:36:42 MET

Dnia 2003-10-26 13:18, Użytkownik Neuron napisał:

> a nie mozna go sprubowac jakos wyczyscic, jesli tak to w jaki sposob prócz
> oczywiscie pomocy niby czyszczacej płyty,

rozkrec i przemyj delikatnie... spirytus (nie made in USSR)... chociaz
watpie zeby to pomoglo, ta nagrywarka poprostu umiera ze starosci.

> moja nagrywarka to LG 12X8X32

a imho, wyrzuc ja do smietnika i kup jakas nowa... ponizej 200 zloty
masz wypasione negrywareczki (nie musi byc jakas najszybsza).

a naprawa starej w serwisie zapewne jest nieoplacalna

--
|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |