Re: Czego jest zamało do oglądania filmów?

Autor: Scurek (scurekBEZSPAMUPROSZE_at_iv.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 14:12:05 MET

Majszek
> Mam compa o następującej specyfikacji:
> procesor celeron 533
> pamięć 191 MB
> dysk 10GB z czego 4 GB wolne
> karta grafiki 16MB
> Windows 98 SE
> Nie mogę na nim oglądać filmów ponieważ obraz nie jest płynny tylko
przesuwa
> się skokami co powinienem zmienić?

Powinno Ci wszystko płynnie chodzić, chyba że ta karta to jakaś popierdułka
nie wiadomo skąd.
Spróbuj odinstalować wszystkie kodeki i zainstaluj tylko te które są
niezbędne. W tym przypadku im więcej tym gorzej (jeśli masz słaby sprzęt).
Niektóre kodeki mają też możliwość ustawiania jakości wyświetlanego obrazu,
więc możnaby było troszkę ją zmniejszyć aby dać odetchnąć sprzętowi.