Samsung 753s i ciemny pasek na ekranie

Autor: Piteroza (piter_at_spam.braxis.org)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 12:04:44 MET

czy ktoś z państwa się z czymś takim spotkał, chodzi mi tu o pionowy pasek o
szerokości ok. 5cm, który to znajduje się mniejwięcej 4cm od prawej krawędzi
ekranu. jest doskonale widoczny przy czarnym tle, podczas ogladanie filmów.
dodam że przy zmianie rozdzielczości pasek ten się przemieszcza w inne
miejsce.
prosiłbym o odpowiedź kogoś kto o czymś takim słyszał a najlepiej miał i co
z tym fantem zrobił. dodam, że mam gwarancję na ten monitor tylko nie wiem
czy jest sens oddawać go do serwisu i być pozbawionym minumum 2 tygodnie
monitora i usłyszeć po tym czasie że serwis niczego nie znalazł a Pan sobie
ten pasek wymyślił :)

pzdr.