gdzie kupić takie podstawki??

Autor: digitariusz (digitariusz_at_wywalto.op.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 10:56:00 MET

witam

orientuje sie ktos z Was, gdzie mozna cos takiego dostac?
interesuja mnie podstawki pod plyte glowna, o wysokosci 13mm. potrzebuje
do dosc nietypowej obudowy.

http://digitariusz.republika.pl/podstawka/1.jpg
http://digitariusz.republika.pl/podstawka/2.jpg

tak to wyglada. musi miec 13mm wysokosci. potrzebuje tego doslownie 10
sztuk. interesuja mnie warszawa, lub okolice, ew. internet. (na CGK nie
ma!)

szukam, szukam, pytam w sklepach i nic! jesli juz maja, to nie taka
wysokosc.

jakby ktos mogl dac jakis namiar, z gory dziekuje!

--
pozdrawiam
digitariusz