Monitor - rozmyty obraz w rogach + piski - Prosze o pomoc!

Autor: Piotrek (piotrek_at_nnm.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 10:32:05 MET

Witam,

Wiem, ze to juz bylo ale potrzebuje w tym wypadku pomocy.

Niedawno kupilem monitor 22 calowy firmy COMPAQ model: P1210.

Odchylanie poziome 30-121KHz
Odchylanie pionowe 50-160KHz

Monitor byl uzywany (podobno 3-letni). Niestety okazalo sie, ze obraz nie
jest w stanie idealnym tak jak zapewnial sprzedawca i zostalem oszukany:(

Tekst w rogach i na bokach ekranu jest rozmyty a w srodku ostry. Probowalem
roznych ustawien i doszedlem jedynie do tego, ze jak ustawie opcje 'Video
level' z 0,7v na 1,0v to rozmyc jest troche mniej ale obraz robi sie
ciemniejszy i kolory traca na intensywnosci. Sa tez w OSD takie opcje jak
corner purity (osdobne dla kazdego rogu) ale zdaja sie nie pomagac.

Co wiecej czasami monitor potrafi wydawac z siebie piski o wysokich
czestotliwosciach. Dzieje sie to przy czestotliwosci odswiezania np 100Hz.
Wtedy jak zmienie ja na 85Hz to wszystko ustaje i za kilka godzin znow moge
zmienic na 100Hz.

Czy moglibyscie mi powiedziec czy da sie to naprawic ? Jezeli sie da to ile
by mnie to kosztowalo (mieszkam w Warszawie)?

Badzo prosze Was o pomoc bo od tych rozmyc mecza mi sie strasznie oczy:/

Pozdrawiam,
Piotr Mazur