Re: nForce2

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 02:27:09 MET

*GP* wrote:
> Producenta nie pamiętam ale 350W miał.

Wiesz, niektore 350W maja 180W :) Sprawdz na tabliczce znamionowej
kto jest producentem zasilacza.

> Coś tam wyczytałem na benchmarku że mogą być problemy z pamięciami
> albo z zasilaczem ale tego akurat w domu bym nie sprawdził.

Pamieci mozesz sprawdzic programem MemTest86...

> Też mi sie zachciało nForce2...

Jesli faktycznie z pamieciami jest nie tak, to chrzaniloby sie
na kazdej plycie. Jesli plyta jest walnieta, to rownie dobrze
moglaby byc to plyta na KT400/600 itd. Nie ma co zwalac winy
na chipset, tym bardziej, ze wiele osob ma i sobie chwali.

--
Pozdrawiam
Peeter