Re: SEAGATE czy jest na gwarancji ?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 01:59:29 MET

On Sat, 25 Oct 2003 22:18:57 +0200, WITUX <witux@***poczta.fm> wrote:

>Jak sprawdzić czy dysk jest na gwarancji ?
>Słyszałem że można sprawdzić na stronie seagate ale niewiem gdzie to sie
>znajduje.
>Moze ktos da mi linka ? :-)

Ale na czyjej gwarancji??? Bo zdaza sie ze dystrybutorzy (badziewni
dystrybutorzy) daja gwarancje krotsza niz producent... Mozesz sobie na
stronie producenta sprawdzic ile daje gwarancji, jak dolaczysz papiery
od dystrybutora z data sprzedazy to oczywiscie ci gwarancje uznaja -
tyle ze bedziesz mial szczescie jak producent ma przedstawicielstwo ew
Polsce i wystarczy do tego przedstawicielstwa dysk dostarczyc. A moze
byc tak ze gwarancje poducenta (np. trzyltnia) mozna zrealizowac w
Stanach albo w Tajlandii - bo producent dal trzy lata, sprzedawca rok,
rok minal i sprzedawca sie moze wypiac - ganiaj za producentem
samodzielnie...
Zawsze gwarancja sprzedawcy jest lepsza od gwarancji producenta -
producent daleko, sprzedawca blisko... POnadto jak gwarancja
producenta minela a sprzedawcy nie to juz jest bol sprzedawcy - dolozy
do interesu, klienta to nic nie obchodzi...

--
Darek