Problem z CD-RW LG GCE-8481B

Autor: valdi200 (valdi200_at_interia.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 01:52:54 MET DST

mam poważny problemik z moją nagrywarką. Jest to LG GCE-8481B. szybkość
48/24/48. Chciałem wgrać nowy bios, ale jako ze robilem to pierwszy raz to
nie udało sie to. Podczas wgrywania komputer mi się zawiesił. Bios wziołem
ze strony cdrinfo.pl. I instalowałem ten bios z poziomu Windowsa. Po tym
nieudanym zabiegu nagrywarka odmawia jakiegokolwiek posłuszeństwa. ikona ją
przedstawiająca znikneła mojego komputera i bios płyty głównej tez jej nie
wykrywa. Czy jest mozliwosc naprawienia tego bez potrzeby zawożenia do
serwisu???? Słyszałem że można to zrobić z poziomu dosa nawet jak nagrywarki
bios płyty głównej nie odczytuje