Odp: Mysz optyczna media-tech

Autor: JFK (jfk_at_okg.pl)
Data: Sun 26 Oct 2003 - 00:33:46 MET DST

> sorki: gdzie kupiłeś A4Tech'a na radiu (tak wnioskuje, ale pewnie sie
myle)
> i jeszcze optyczną za 60zł? ja mam kulkową bez ogona za 60zł:)
owszem mylisz sie
oczywiscie ze jest na kablu
a ktos mowil ze czytanie ze zrozumieniem wymiera w narodzie
jesli mowie o: "najtanszego mercendesa
na kabelku i w ogole niemodnego..."
to jakby hmm gdzie tu radio?
jesli mowie ze NIE jest full wypas i ze jedyne co ma to to ze jest optykiem
to znaczy ze od takiej totalnie dennej z kolka rozny sie tylko byciem
optyczna
i uwazam ze nadal zrobilem lepiej niz wydawanie 160 zeta na super hiper
nie dzialajace g....
pozdrawiam

--
JFK