Re: msi g4ti4400 prosba o pomoc

Autor: valdman (valdman_at_poczta.onet.pl.usun)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 23:28:08 MET DST

> Nigdy nie sugeruj się opakowaniem (kartonem).
> Opakowanie nie jest miernikiem tego co zawiera,
> zwykle do jednego pudła wkłada się różne typy kart
> (czsem wyróżnikiem są jedynue nalepki z indywidualnymi
> napisami na opakowaniu)
> To prawie standard wśród producentów kart VGA.

zapewne masz racje, ale kupujac ja bylem pewny tego video in dodatkowo w
srodku byl rozdzielacz do tego
a i jeszcze znalazlem instrukcje w pdf'ie sa tam wszystkie wersje kart z
procesorem gf4 ti/mx jedyna karta z oznaczeniem 4400 ma video in (cytat
"TV_Out / Video_In connector (S & C)"), troche inaczej wyglada rozdzielacz
jakby ktos chcial zobaczyc sam
tego pdf'a
http://download.msi.com.tw/support/mnu_exe/E_gf4-timx_series_v4.0.exe