gdzie tu znalezc przyczyne?

Autor: .:Mario:. (dobmar_at_o2.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 22:58:41 MET DST

Witam

    Kumpel ostatnio kupil na gieldzie czesci do kompa (znajomy mu go
poskladal) sa jednak straszne problemy. System WinXP Prof (kilka razy
instalowany). Konfiguracje podaje ponizej.

Athlon 2000+
PixelView GF4 FX 5200
GigaByte-7VT600 1394
512RAM, CD, FDD, SB Live

    Dzieja sie dziwne rzeczy, komp sie zawiesza bardzo czesto - czesto w
czasie kopiowania plikow z sieci lub CD, podczas instalacji programow,
ciagle go trzeba restartowac. Albo WinXP w ogole sie nie wlacza, wiele gier
nie chodzi itp.... Do Pixela jest najnowszy detoantor zainstalowany (w
3dmarku2001SE na 1024*768 jest zaledwie niecale 6000pkt.!), do plyty glownej
jest via4in1 najnowsza i nie wiem co moge jeszcze zrobic jestem bezsilny a
ServicePacka dla WinXP nie da sie zainstalowac1

W czym moze byc problem i jak go rozwiazac?

Pozdr.