Re: Oglądanie filmów z kompa na TV

Autor: Sobek (sobek21_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 21:33:23 MET DST

Joanna Z-L <joanna1252_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Poszukałam trochę i nic nie znalazłam na ten temat, więc pozwolę sobie
zapytać.
> Otóż kupiłam kartę graficzną Radeon z we/wy na TV.
> Znajduję obraz w TV z komputera, widze pulpit i inne uruchamiane
aplikacje,
> jednak w okienku np. odtwarzacza multimedialnego, w którym wyświetla się
film
> na monitorze, to w TV jest po prostu czarnt kwadrat.
> W sumie obraz z kompa na TV jest przekazywany, ale zamiast filmu to czarna
> plama. Może ktoś spotkał się z takim problemem.
> Czy możliwe, że TV jest za stary?
> [...]

W zaawansowanych ustawieniach znajdź zakładkę "Ekrany". Powinny być tam dwa
pola aktywne: monitor i TV. Dla każdego z nich powinny być po dwa takie
niebieskie przyciski. Nie jestem w stanie powiedzieć jak one wyglądają, bo
nie pamiętam dokładnie, a pokazują się dopiero po podłączeniu TV. Upewnij
się, że przy TV jest "wciśnięty" ten pierwszy z lewej. Jeśli masz takie coś
na pewno pomoże :) A jak nie pomoże to napisz jaką masz dokładnie kartę...