Re: rozszerzenie.bin

Autor: zebmas_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 25 Oct 2003 - 19:38:50 MET DST

Nagraj ten plik na plytke! :)
A tak dokladniej jest to plik obrazu CD w formacie .bin (CDRWin)
Istnieja tez emulatory napedow cd-rom gdzie montujesz ww. plik.
Ja uzywam DAEMON Tools'a obsluguje wiele formatow obrazow.
A tak na marginesie - nie prosciej bylo wpisac np. w google "pliki bin" ?
Znalazlbys z setke stron na ten temat i jeszcze wiecej info
pozdro