monitor HP A1097C i pc

Autor: Sebastian (zebmas_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 19:23:57 MET DST

Dostal sie w moje rece monitor 19' HP A1097C .
Z tego co wyczytalem jest to jakis typ monitora wyskoiej rozdzielczosci.
Wejscie sygnalowe to 3 BNC (kazdy kolor osobnym kablem).
To ze nie mam kabla to jeszcze nic...
Dowiaduje sie ze dziala on tylko w jednej
rozdzielczosci, a synchronizacja idzie po kanale G zielonym.
Potrzebny jest zatem (tak mi sie tylko wydaje) adapter ktory "wyciagnie" z sync-
on-green Hsync i Vsync.
Druga sprawa to rozdziel. Jak sie bedzie miala sprawa gdy sie zmieni np. w
grach?

Czy ktos wie cos o tym typie monitorow ??
Gdzie mozna dostac ten adapter + kabel DSub-3BNC
NO i najwazniejsze: czy uda mi sie podlaczyc ten monitor do pc-ta :)
pzdr. i dzieki z gory.
odp. mozna na priv.
Wdzieczny bede za kazde info!