Zdublowana partycja - pomocy!

Autor: Fonon (fonon_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 18:55:21 MET DST

Witam!
Pewnie już było - wybaczcie ale mam gardłową sytuację i proszę o radę.
Mam na twardym dysku partycje podstawowe FAT32 i NTFS (używane
wymiennie) oraz EXT, a na niej kilka FAT32. Postanowiłem zwolnić trochę
miejsca na jednej z partycji FAT32 ulokowanych w środku na EXT i
przepchnąć na początek, skrócić EXT i powiększyć NTFS. Użyłem PQMagica
8.0 pod DOSem i poszło niby dobrze, ale wolnej przestrzeni już nie
chciał pchnąć do przodu (są tam jeszcze dwa dyski logiczne na FAT32).
Okazało się za to, że zamiast jednej partycji, którą skracałem mam dwie,
a wolna przestrzeń pojawiła się za, a nie przed skracaną partycją.
Ranish pokazuje, że partycja jest zdublowana. Jak wykasować ten wadliwy
wpis? Pomocy!!!
Piotr