Wyłączający się komputer

Autor: Robert Szemlet (rob_at_vt.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 17:41:08 MET DST

Ostatnio kupilem durona 1.4 na asusie A78x-x, Geforce4 MX440SE TV. To
wszystko w obudowie na zasilaczu firmy CODEGEN. Sprzęt od czasu do czasu
samoczynnie się wyłącza. Wygląda to tak jakby nagle zanikło zasilanie. Z
początku myślałem że to z powodu zbyt wysokiej temp procesora (płyta posiada
opcję samoczynnego wyłączenia komputera jeśli temp procesora przekroczy 85 -
95 st.
Ale nawet w trakcie dwu godzinnych obliczeń w 3D Marku 2001SE nie wzrosła
powyżej 42 st.
Nie jest to napewno wina napięcia zasilającego - sprawdziłem, zresztą
równolegle do tego samego przedłużacza włączony był inny komputer.

Odniosłem komputer do sklepu obiecali ze popatrzą, ale sam wiem jak to jest.
U mnie chodził i kilka godzin bez przerwy i nic, a nagle ... U nich też tak
może być, a problem wciąż będzie istniał.
Co do zasilacza podobno nigdy się im jeszcze nie przytrafiło by nowy był
zepsuty.
Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem.

Z góry dziękuję

Robert