Re: Dwa problemy - dysk i zasilacz

Autor: Andrzej Kaczmarczyk (andrkac_at_gazeta.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 17:30:07 MET DST

> Dostałem mocno używany stareńki dysk Quantum Maverick 540 MB.

Udało mi się zmusić PowerMaxa do obejrzenia dysku, nie chciał go
rozpoznać jako slave'a.
Zafundowałem mu Low level format i wszystkie testy. I jest ok, z
wyjątkiem tego, że nie przechodzi sprawdzenia

SMART enable function.

I nadal dysku nie widzę.
Kiedy miałem kłopot HDD SMART przy innym dysku, to źle widziałem nazwy
plików i tym podobne, ale dysk był. A tu nie ma nic. I nic też nie
pokazywało się w komputerze z wyłączonym HDD SMART.
Co jeszcze mogę zrobić?

Andrzej