Re: 5. naped

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 15:48:09 MET DST

Dnia Sat, 25 Oct 2003 10:02:48 +0000 (UTC), "wpaszczu_"
<wpaszczu.WYTNIJ_at_gazeta.pl> napisał(a):

>czy to było napisane ironicznie
>czy rzeczywiście ta płyta jest warta uwagi
>bo cena napewno zachęcająca :)

Niech Cie reka boska broni... Doloz te 50 zl. do jakiejkolwiek innej,
a nie bedziesz sie stresowal codziennie, wstanie czy tez nie... A jak
wstanie, to czy zauwazyles ze sie wczesniej nie wstala i samoczynnie
zmienila czestotliwosc pracy... A jak wstanie, to sie nie denerwuj,
ze nie dziala sieciowka, ze sie pewno sfajczyla. Nie! Nic z tych
rzeczy, pewno po kilku zakleciach (slownych jak tez czarow sprzetowych
w postaci a to resetu, a to wylaczania zasilania heblem) ruszy jakby
nigdy nic. W ogole, plyta dla cierpliwych, a ja z tych troche mniej,
to od kwietnai wkurwia mnie nieustannie, nawet raz polecialem z kompem
do sprzedawcy, ale wysmial mnie mowiac ze jakis drobiazg byl i jest
OK. Faktycznie, dziala. Czasem widze na ten przyklad, ze jestem w
innym roku, w innym miesiacu, o innej godzinie, ale dziala, czemu nie.
Tak w ogole to jest niezla poza tym. :-) Naczepialem na ten przyklad
jej roznosci na USB, a portow wolnych mi zostalo troche, szkoda ze nie
ma tanich napedow na dvd bo juz bym sobie sprawil. :-) A w ten jedyny
znaleziony wrecz idealny, czyli nagrywarka w cenie ponad 800 jakos mi
sie nie chce inwestowac. Pewno za jakis czas za 1/3 tej kwoty tez
bedzie mozna znalezc.

--
Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}