Re: zwiekszam ilosc pamieci - pytanko...

Autor: Kallak (kallak_at_op.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 15:08:46 MET DST

> Oczywiście jest to nieprawda!!!!! Daj mi linka do strony gdzie to jest
> napisane!!!!! Na płytach z NForce2 może tak jest, ale nie na każdym
> chipsecie!!!

nie ma zadnego linka... bo wiem to z doswiadczenia... W serwisie
komputerowym mam dostep do najrozniejszych platform - i na wszystkicj jest
tak samo - sama zmiana pamieci z 333 na 400 tak samo jak z 266 na 333 nie
zmienia duzo w wydajnosci!! 1,2,, gora 5 procent! a poza tym.. niektore SISy
wogole nie dzialaja poprawnie w momencie gdy wyzej jest ustawiona pamiec od
procka ..

Kallak