zawieszanie monitora

Autor: MarcinS (alinfrytka_at_wp.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 14:46:39 MET DST

Witam grupowiczów. Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć mi na pytanie
dlaczego w momencie próby uruchomienia gry (np. fifa) zawiesza się monitor,
tj. znika obraz (samsung SyncMaster 550s) a lampka kontrolna na monitorze
mruga z mniejszą lub większą częstotliwością?
Ktoś mi powiedział, że gra narzuca zbyt dużą częstotliwość, ale jak to
zmienić? Mam system win me. Dodam, że przy win 2000 problemu nie było, ale
musiałem wrócić do win me, bo tamten system był za wolny dla mojego procka
(Amd k6 500).
Dzięki z góry za rady. Pozdrawiam