problem z DirectSound

Autor: AdamF (adamfun_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 13:51:16 MET DST

Po przeniesieniu systemu na nowy hardware ( AsusP4P800 ) zniknęły mi stery
DirectSound. Nie ma dźwięków systemowych, WinAmp wywala błąd " could not
create DirectSound object", nie pomaga reinstalka DirectX 8.1, nie ma
domyślnych urządzeń do odtwarzania i nagrywania. Instalowałem stery do audio
na płycie , potem kartę audio PCI i nic. O dziwo chodzi audio z płyt z
cd-romu( wavy). Poza tym głośniki cichutkie. Dxdiag raportuje brak pewnych
elementów DirectSound.Poradźcie co mogło się stać, jak to naprawić. Z góry
dzieki, Adam.