Kabel jack<>coś ??

Autor: Walduss (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 13:41:36 MET DST

Witam
Natchniony kilkoma wypowiedziami na temat, ze mozna tanim kosztem zdobyc
b.dobre naglosnienie do kompa bazujac na starym wzmacniaczu i glosnikach,
poszperalem i okazalo sie ze mam taki wzmacniacz. Jest to Unitra ;) wraz z
glosnikami. Tylko jak to ze starym sprzetem bywa wystapila pewna nie
kompatybilnosc. Otorz wejscie do wzmacniacza jest na taka dziwna okragla
wtyczke z 5 bolcami. Nie wiem jak to fachowo sie nazywa. Potrzebuje teraz
wlasnie takiego kabla gdzie bedzie z jednej strony maly jack (do karty
dzwiekowej) a z drugiej takie okragle cudo(do wzmacniacza). Mozna kupic cos
takiego ? Moge ew. sprobowac zrobic taki kabel sam ale nie wiem jakie sa
polaczenia w tym okraglym wtyku. Za jakas pomoc bede wdzieczny.

--
Pozdrawiam
Walduss