Re: Zła rozdzielczość

Autor: Mariusz W. (mariusz_a_w_at_NOSPAMop.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 12:01:34 MET DST

Jakub Jewuła wrote:
 :)

> Przeczytaj jakakolwiek ksiazke n/t obrobki fotografii :)
>
> Zapewniam Cie, ze nie chcesz, zeby skaner skanowal
> z rozdzielczoscia 1200x2400 :)

Dzięki za odpowiedź skoro tak twierdzisz to pewnie masz rację :-)
Więc nie zawracam sobie tym głowy:-)
A może znasz odpowiedź na to pytanie?
Ten skaner ma niby 48 bitową głębie kolorów, a ten mój cały czas skanuje na
24, czy można jakoś to zmienić szukałem w ustawieniach i nigdzie takiej
opcji nie znalazłem?
Dzięki za odpowiedź i przepraszam za tak laickie pytania, ale lama ze mnie
:-)
Pozdrawiam.