5. naped

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 08:51:55 MET DST

Mam taki problem:
- plyta faworyt grupy (wiadomo, ECS K7S5A Pro)
- dwa HD
- dwa napedy CD (czytnik i nagrywarka).

Ale ostatnio coraz czesciej daja czesto jako dodatki do gazet rozne
filmy na dvd. Czytnik CD-ROM jeszcze calkiem nowy (po niedawnej
wymianie zuzytego TEACa...), szkoda go wyrzucic, z checia wsadzilbym
piaty naped, ale czym toto sterowac? Wspolne uzytkowanie pozwolilby
przedluzyc zywotnosc kazdego napedu oddzielnie.

Czy to sie da zrobic i jak na moim sprzecie?

PS
Poszukiwalem intensywnie po sklepach internetowych czegos z USB,
ale znalazlem tylko jedna nagrywarke i to w cenie odrzucajacej
(mnie...) z lekka, bo ponad 800 zl. wiec na co mi jesc te zabe?
A czytnika DVD z USB nie znalazlem. Moze ktos zna taki sklep?

--
Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}