Czyżby mi dźwiękówka padła??

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 02:20:39 MET DST

Siedzę sobie dziś przy kompie i słucham przez WinAmpa muzyki. Akurta
ściągnoł się jakiś kawałek więc uruchomiłem go innym programem (irfanview z
plug_inem MP3) i nagle w słuchawkach rozległ się trzask i wszelki dźwięk
zanikł. Nie jest to wina słuchawek czy głośników, sprawdzałem. Po
podłączeniu innych działających słuchawek bezpośrednio do kompa też cisza.
Wyglonda na to że padła dźwiękówka, ale naszczęście wszystko inne działa
prawidłowo. Nic się jednak nie skopciło, nie czuć żadnego smrodu, żadne
elementy płyty głównej też nie wyglondają na uszkodzone. Dla pewności jednak
wolę się upewnić, bo może to coś z oprogramowaniem się pokopało? Spróbować z
przeinstalowaniem systemu czy sterków??
Jakoś nie widzi mi się perspektywa oddawania mobo do serwisu na tydzień do
dwóch lub i dłużej jak ich znam.

BTW moje mobo to EPoX 8RDA+ rev.1.1 BIOS 3827