Re: [OT] Serwer news.tpi.pl

Autor: Janusz Kocoł (janusz_at_garinet.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 21:48:53 MET DST

Użytkownik "Adramelech" <adresu_at_tu.nie.ma> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Wiem że to nie związane z tematem tej grupy, ale...
> Czy też tak wolno działa wam serwer news.tpi.pl? Ściągnięcie listy
artykułów
> trwa wieki i ciągle zrywa połączenie... Rozmawiałem o tym z innymi
> użytkownikami łącz od tpsa(neostrada, SDI, iDSL)mają tak samo...
> Te organicznie zostały wprowadzone ze względów "politycznych", bliżej mi
nie
> znanych...
> Piszcie to tepsy jeżeli nie odpowiada wam ta sytuacja to piszczcie to
nich:
> [...]
U mnie tez tak jest. Do pewnego czasu chodzilo spoko i nagle ciach. Sporo
chodze po grupach i czasem wgranie jakiejkolwiek bylo niemizliwe. Mam stale
lacze HDSL 2Mb/s provider tpsa :). Wiec to nie wina lacz zapchanych bo
reszta smiga. Przezucilem sie natomiast na news.gazeta.pl. Wystarczy
zarejestrowac sie za free na ich stronie. Dostanie sie haslo i login na ich
grupe i chodzi kilka krotnie szybciej niz przed tem na tepsie. Pobranie
nowej grupy z 500 tematami zajmuje czasem sekunde .... Polecam
Garibadli