Re: Czy SATA jest HotSwap?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 20:04:45 MET DST

On Fri, 24 Oct 2003 13:09:25 +0200, "Tygrysek" <ty-grysek_at_wp.pl>
wrote:

> Jak w temacie - czy dyski SATA są HotSwap? Jeśli tak, to co najpierw
> podłączać/odłączać - zasilanie czy sygnał?

Standard to przewiduje. Nawet Intel ma w ofercie klatkę HotSwap do
SATA, ale w ręku jej jeszcze nie miałem.
Raz podłączyłem sobie w ramach próby dysk SATA do pracującej płyty i
XP nawet zobaczył ten dysk w menedżerze dysków ;-). Przy odłączaniu
nie patrzyłem, czy zostały opróżnione wszystkie bufory. W każdym razie
sprzęt przetrwał ;-).

--
Pozdrawiam
  Bartek