Re: Problem z drukowaniem - HP 656c

Autor: razor (ROT13.qzwo_at_jc.cy)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 20:21:07 MET DST

Dnia 23-10-2003, 'Jacek' w wiadomości
<news:bn96bm$dci$1_at_atlantis.news.tpi.pl> napisał:

> Co to moze byc za problem?

Znany problem tej drukarki. Był już kilka razy na grupie. Ponieważ sam
go przećwiczyłem podaję rozwiązanie uzyskane z supportu HP:
1. Jeśli masz płytę na chipsecie VIA to trzeba zainstalować "VIA USB
Filter Driver" (np. z viaarena.com).
Jeśli to nie wystarczy (a z reguły nie wystarcza) to:
2. Dodaj do systemu nową drukarkę: HP690C z dysku instalacyjnego
Windows. Ale tu UWAGA: podczas instalacji należy wskazać port USB (nie
LPT) jako wyjście.
3. Ustawić drukarkę HP690C jako domyślną.
4. NIE USUWAĆ z systemu drukarki (i sterowników) HP656
5. Zapomnieć o problemach, które opisałeś :) (mam nadzieję!)

--
Pozdrawiam Razor!
[Pijak żyje dwa razy krócej, ale widzi co najmniej dwa razy więcej.]