Re: czym naoliwic????

Autor: Domel (doomel_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 20:10:08 MET DST

U mnie takze po niespelna miesiącu zaczoł strasznie wyc wiatrak na radeonku
9100 i mam na to jedna dobra metode. Bez zabawy w smarowanie od razu kupiłem
nowy w sklepie wiatrak razem z radiatorem za 5zł !! pasujacy do starych
prockow. Wiatrak jest troche wiekszy od orginalnego ale to w niczym nie
przeszkadza a chodzi cichutko i dodatkowo podpiolem go pod plyte i mam
jeszcze kontrole obrotow :) (nie wspominajac ze oczywiscie jeszcze
radiatorek mi zostal i moze akurat do czegos sie przyda)

mail: doomel (!małpa!) alpha.net.pl
GG: 1924211