Re: problem z K7S5A Pro V5.0 i XP 1700+

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 14:29:15 MET DST

Dnia Fri, 24 Oct 2003 13:17:36 +0200, "MAYDAY" <g.o_at_wp.pl> napisał(a):

>bedzie OK.
>

>NIEPRAWDA. na 133 też może chodzić tylko trzeba odpowiednio ustawić timingi.
>może przesadziłeś, albo masz za słabą pamięć.

Powtorzylem w y l a c z n i e to, co mi powiedzial sprzedawca
podczas kupowania takiej plyty w Proline. A kupowalem specjalnie
taka, bo mialem najpierw 192MB SDRAM, ktore chcialem uzytkowac przez
jakis czas, pozniej dopiero dokupilem DDR i mam jej teraz dosc sporo,
bo max. czyli 1GB. A rzeczywiscie, proba uzytkowania SDRAM skonczyla
sie u mnie podobnie, czyli zwiecha.

Mysle, ze sprzedawca chyba wiedzial co mowi, ale skoro twierdzisz
inaczej... Ja juz jestem na etapie po wymianie pamieci. Fakt, w
instrukcji pisza jakby to nie robilo roznicy "...100/133 MHz
DDR/SDR..." zatem byc moze to co powtorzylem za sprzedawca
nie polega na prawdzie.

--
Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}