Re: AMD kontra Intel troche OT

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 13:18:22 MET DST

Użytkownik "A_D_A_M" <adabi_nospam__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czytam na grupie o sporach uzytkownikow (zwolennikow) jednej platformy i
> drugiej.
> Zastanawia mnie tylko jedno dlaczego wyzsze szkoly (ktore maja ograniczone
> budzety) inwestuja w sprzet tylko firmy Intel??? Czy ktos cos wie na ten
> temat???

No coz ... proste to jest ...
Tak samo jak z moca kompow ktora to od kilku dni wyraza sie w TeraBajtach :)
Taki rektorek czy dziekanik mysli ze wie ze najlepszy jest intel i na
takiego ustawia sie przetarg ... Dodatkowo pokutuje haselko ... Jak jest
drozsze to jest lepsze ... Dodatkowo przetargi na kompy najczesciej
okreslone sa : sprzet na platformie intela z procesorem intela ... niewiele
mozna z tym zrobic ...

Na mojej uczelni kilka razy widzialem fakturki za sprzet komputerowy ... te
od intela ZAWSZE byly na wyzsze kwoty, a serwis jest z tego samego punktu :)