Re: AMD kontra Intel troche OT

Autor: Dr Dex (dr_dex_at_wp.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 13:13:36 MET DST

> ograniczone

a skad te dane ze inwestuja w sprzet intela ???

u mnie na uczelni na wydziale w ostatnim roku zmodernizowano kilka pracowni
komputerowych i z tego co wiem kompy wymieniano zarowno na intele jak i amd

na wiekszosc takich przedsiewziec musi byc ogloszony przetarg i po prostu
wygrywa najlepsza oferta ... (najlepsza pod wzgledem cenowym, serwisu
gwarancyjnego/pogwarancyjnego itp ...)

--
pozdro
Dr Dex