Re: zagadka dla "komputerowych doktorów" - długie

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 12:46:02 MET DST

rafi wrote:

> Czy do MB biegną przewody USB na przedni panel obudowy ?
> USB nie podpinałem.
>
> " uruchom np. zworką odpowiednie piny
> tego asusa. "
>
> Nierozumiem jak mam uruchomić i jakie piny. Prosze napisz troszke
> dokładniej.

to chyba logiczne; wlacznik atx to przycisk ktory w momencie wcisniecia
trzyma polaczone dwa piny, ktore sie nazywaja POWER; one sa zwykle obok
pinow od diod HDD, POWER, od speakera;

poza tym, jesli ci nie dziala, to pewnie plyty nie obsluguja z marszu
tych procesorow; nie znam tych modeli, ale sporoboj wlozyc starszy
procesor, pracujac na nim przestawic BIOS na nowszy procesor, wylaczyci
wymienic;

adas;