Re: czym naoliwic????

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 12:06:15 MET DST

> witam!
> mam problemy z wentylatorem,czytalem ze trzeba go naoliwic,co polecacie
> jakimi plynami mozna go naoliwic,czy istnieja jakies speclajny plyny do
> naoliwiania wentylatorow???

olej silnikowy :)
serio mówię :) z wentylem na Sapphire 9100 mam spokój dopiero jak kapnąłem
do niego Castrol GTX Magnatec :) wcześniej nie pomagał nawet oryginalny
fabryczny smar jaki był w tym wentylu. Nie wiem dlaczego tak się działo..
może to prawda z tymi dodatkami do niektórych olejów powodującymi że
warstewka oleju trzyma się metalu (? podobny dodatek ma Elf Evolution)

PZDR
Shaman