spdif

Autor: Piotrek (padre_at_poczta.fm)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 11:11:41 MET DST

Witam
ostatnio odkrylem ze w wiezy siostry jest wejscie optyczne ]:-). Troche to
dla mnie dziwne bo wieza jest tylko stereo i mam taki problem - mam plyte
abit nf7 (nie nf7-s), tam jest wyjscie optyczne dzwieku. Pytanie brzmi - co
tak naprawde wychodzi tym wyjsciem? Czy dzwiek zakodowany w dolby 5.1, czy
jakis inny 'surowy' format? Czy ktos korzysta z podlaczenia swiatlowodem?
Ile cos takiego kosztuje (potrzebuje ok 6 metrowego swiatlowodu)? Domyslam
sie ze niemalo, ale bede mial mozliwosc wykonania czegos takiego w swoim
zakresie, tylko jaki to jest swiatlowod? Czy ktos kto ma takie polaczenie
moglby podac oznaczenie jakie jest na kablu?

Pozdrowienia dla Grupowiczow

Piotrek