Re: HDD Maxtor i gwarancja producenta

Autor: Piotrek Garczyński (piter_mg_at_wp.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 10:22:20 MET DST

"Klaudiusz" <fatla_at_niespam.poczta.fm> wrote in message

> Mozna, pogrzeb w archiwum grupy bo juz bylo. Serwisa Maxtora na Europe
jest
> w Irlandii. Na swojej stronie maja opisane jak wyglada cala procedura.
>
> Klaudiusz

Albo zrob inaczej. Idz do firmy gdzie kupiles dysk i kaz im podac namiar na
hurtownie,
z ktorej oni kupili ten dysk. Z doswiadczenia wiem, ze hurtownie czesto
sprzedaja
produkt z gwarancja producenta. I jak taki towar padnie, to reklamuje sie go
wlasnie w hurtowni, a jak oni to potem zalatwiaja - tego juz nie wiem. Nie
mam pojecia, czy ta droga cos osiagniesz, ale warto sprobowac. Bo zawsze to
mniej zachodu niz procedury gwaranji producenta. Mysle, ze nie powinienes
miec problemu z ustaleniem w firmie gdzie kupiles dysk z jakiej hurtowni on
do nich przyjechal (bo _maja_ to w swoich dokumentach).

pozdr, Piotrek Garczynski
piter_mg_at_wp.pl