Re: Epox8rda3+ & Ati9000Pro128

Autor: detonus (detonus_at_[NoSpam)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 08:50:34 MET DST

Hey,

"wujekpit" <wujekpit_at_op.pl> wrote in message
> Witam.
> W czym probem?
> 1. wkładam radka do płyty włączam zasilanie - zasilacz się wyłącza po
> ~0,5sek (dioda na obudowie świeci, ale wentylatory i wyświetlacz na płycie
> gaśnie)
> 2. wkładam w tę samą płytę G-Force440MX - wszystko chula jak tralala
> 3. wkładam radka w inną płytę - chodzi bez problemu
> czy ktoś się zetkną może z tym "cudem", bo szukałem wszędzie , ale nie
> znalazłem infa co by ta karta nie mogła współpracować z tą płytą,
zmieniłem
> [...]

Kolega mial niemal identyczny problem (ta sama plyta, r9000pro nie pamietam
jakiej firmy + AXP2400+). Rozwiazal go przez kupno nowego zasilacza. Jak od
reki komputer ruszyl. Ten Twoj 400W to jest dokladnie co ? Moc az tak duzego
znaczenia tutaj nie ma, wazna jest jakosc czyli stabilnosc napiec. Sprawdz
jeszcze z jakims innym _porzadnym_ zasilaczem. Najlepiej jak mialbys od
kogos pozyczyc popularnegio ostatni czasy Chiefteca.

Pozdrawiam, Paweł