problem abit bh6 i nowy dysk WD 80GB

Autor: www (no_spam_w.stan_at_wp.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 07:59:11 MET DST

mam biosa o nr 06/28/2000 - i440BX - W83977 - 2A69KA1EC - SS na ABIT BH6, w
biosie widzi mi dysk 80GB czyli OK, lecz nie ma mowy z zainstalowaniem XP (z
tej plyty nie potrafie zabotowac kompa z CD), zainstalowalem XP na innym
kompie, ale niestety po przelozeniu dysku do mnie nie laduje sie
(zmniejszylem partycje C do 5GB, NTFS) i takze to nie pomoglo zaczyna sie
ladowac po czym zatrzymuje sie, dysk slychac ze pracuje, czekalem z 10 min
ale nic, jezeli ktos poda mi jakas wskaowke bede b. wdzieczny, co do
archiwum to co znalazlem zastosowaleem ale nie pomoglo
vladi