Re: Psujące się modemy

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 02:39:19 MET DST

Użytkownik "Bronek" <regisss_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Mam następujące pytanie. Co robić gdy w niedługim czasie pada trzeci modem
> kompie. Są to proste modemy oparte na Motoroli SM56 (działające pod Win
2000
> Prof). Czy tego typu uszkodzenia mogą być spowodowane niesprawnością sieci
?
> Jak to sprawdzić? Czy jest to możliwe, mimo iż u sąsiadów wszystko dzia

Niech zgadne Pentagram ZŁOMEN :))) wyrzuc to g... to chyba najbardziej
zawodny modem na naszym rynku ... zresztą juz nie sprzedawany . wycofano go
ze wzgledu na koszmarną ilość awarii. Uszkodzenia tego modemu nie są
spowodowane wadami sieci tylko wadami samego modemu który został
wykastrowany do minimum ze wszystkich elementów i po prostu się sypie.
najczesciej wysiada tor analogowy modemu - objaw komunikaty brak sygnału
wybierania. Dorzuc pare złotych i kup cos bardziej niezawodnego .

Pozdrawiam