Re: Jakie i gdzie komputery ?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 02:12:06 MET DST

Lafinion wrote:

> szukam jak najmniejszych komputerow pc - moze byc wszystko zintegrowane
> chodzi mi przede wszystkim o gabaryty - jak najmniejsze.

z nowoczesnych to VIA_EPIA + pozniejsze klony; obudowa to jakies
microATX; masz grafike + lan + muzyke + kontrolery napedow + procesor na
jednej plytce;

ze starszych to zalezy co co jest konkretnie potrzebne; jakie
zastosowanie tego PC-ta; czy musi miec grafike, muzyke, lan...

komputery przemyslowe, to mala plytka /wielkosci powiedzmy napedu
CD-ROM/ ale nieco inne wyprowadzenia;

mozesz rowniez szukac wynalazkow z lat 80-tych: 386 /proc, grafika,
porty, kontrolery/ w obudowie porownywalnej do tej z VIA_EPIA;

najwiekszym elementem takiego komputera bedzie:
1) zasilacz;
2) HDD lub CDROM;
3) flop;

pozdrawiam;