Re: Abit KT7A Athlon 1.2 i Duron 600

Autor: HanS (giehans_at_wp.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 23:50:57 MET DST

Użytkownik MariuZ napisał:

> Abit KT7A Raid.. pracowal Athlon 1,2 i nagle nastala ciemnosc...

U mnie to samo - jednej nocki bum i ciemnosc totalna,
po resecie komp ruszal, napedy inicjowaly swe lampki
kontrolne i nic - ciemnosc. Moja plytka to KT7 bez raida
i "A" na koncu oraz Antek 1000 Thunderbird. Co bylo
przyczyna - kondenstory elektorlityczne, kilka z nich
bylo "napuchnietych". Wiec Weller do reki (lutownica)
i wywalilem wszystkie dziwnie wygladajace, po wymianie
maszynka ruszyla. Obecnie jade na Abicie A7N8X i Bartonie,
ale stara KT7 jedzie juz 7 miesiac po wymianie w 2 kompie.

Pozdrawiam
HanS