Re: Plujka serii DJ 8xx

Autor: PeKlesyk (peklesyk_at_interia.pl)
Data: Thu 23 Oct 2003 - 23:10:49 MET DST

> przez 6 lat używałem 820CXi, do czasu gdy mi jej z domu nie wynieśli w
> czasie włamania...

mogę taką (używaną, nie z włamania) kupić za ok 200 zł z nowym oryginalnym
czarnym tuszem (i z pustym, ale obecnym kolorem)

Tusze oryginalne (ale a granicy ważności) na Allegro ok 120 zł za dwa (42 ml
czarnego i 39 ml koloru)

Jaką jakosć wydruku kolorowego zapewniała? Chodzi mi raczej o wykresy i
prezentacje niż o fotografie.

Czy jest jakaś drukarka na LPT (wśród używanego sprzętu) którą możecie mi
polecić? Chodzi o drukarkę do druku w kolorze - taką, która uzupełniała by
się funkcyjnie z laserówką, a jednocześnie jej utrzymanie nie kosztowało
fortuny (HP 820 z kolorowego tuszu drukuje 460 stron przy 15% pokryciu
kolorem)

PMK